Razmena Banera - www.indjijaforum.com
Open Directory Project at dmoz.org

Magazin Urbane Kulture

subota, 7. ožujka 2009.

Ljubavne SMS Poruke 3

Posted by Aleksandar Aničić 07:57, under | No comments

1. ****** **** ***** ********** ***** ******** ** * ******** ************ ***** To nije snijeg, to nije kisa vec moje suze za onom kojoj moja poruka nece stici.

2. ...a kada se dvoje susretnu i kada im se ukrste pogledi sva proslost i sva buducnost izgube bilo kakvu vaznost te postoji samo taj trenutak ta nevjerojatna sigurnost...

3. ...kad jednom shvatis da sam samo san - neces me ni sanjati...kad shvatis da sam zvijezda - neces me dotaknuti...kad osjetis da sam bol - preboljet ces me!

4. ...kad jednom umres, tvoje ce se srce rasuti na hiljade zvijezda, i svaki covjek koji pogleda u nebo zaljubit ce se u noc..

5. ...zamisli moje misli kao svemir...u tom svemiru 1000 planeta...na tim planetima 1000 mora...i u svakoj kapljici TI!!!!

6. ...zamisli sebi nesto najljepse, najslade, dodaj k tome beskrajnost, prosiri sa vjecnoscu, ukrasi sa zvijezdama, tek tada ces bar malo znati koliko mi znacis...

7. ..u snovima zivim ja! Za mene ti si jedina! Ali uzalud je sve, kada mama probudi me!..

8. --<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<;@ Samo za tebe... Volim te najvise...

9. …jedan savjet…CUVAJ SE…jedna molba…NE MJENJAJ SE…jedna zelja…NE ZABORAVI ME…jedna laz…NE VOLIM TE…jedna istina…PUNO MI NEDOSTAJES!!!

10. 1.dan Bog stvori svijetlo, a djavo tamu, 2.dan Bog stvori sex, a djavo brak, 3.dan Bog stvori ljubav, a djavo ljubavnicu, 4.dan Bog stvori tebe, a djavo se nasmije.

11. 100 je suza u mojim ocima bilo, 100 je zelja koje mi zivot nije ispunio…malo je ljubavi koje osjecaju svi, a jos manje prijateljica kao sto si ti!

12. 3(2x-3) (Vx+5) -(Ox-8) (L+4x)= 3-(3x-2)(Ix+4)=(M+8x)+(T+4x)+E=VOLIM TE

13. Ako cujes nocas vjetar i gromove, ne boj se jer to ti ja saljem andjele! Saljem ih da cuvaju srce tvoje je ne zelim da drugi ukradu ono sto je samo moje!

14. Ako ikad budem voljena trazit cu da to bude od tebe, da te volim istina je stvarna imam sve u zivotu a moj zivot si ti.

15. Ako ikada dozivis poraz ne dozvoli da u tvome oku zablistaju suze, jer ljudi su zlobni i na rusevinama tvoje srece, sagraditi ce spomenik svojoj pobjedi.

16. Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...

17. Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

18. Ako je zivot ruza, ti si mu najljepsa latica, ako je zivot kisa, ti si mu najljepsa kapljica, ako zivot s tobom ubija -SPREMAN SAM UMRJETI ZA TEBE!

19. Ako kriv sam - optuzi me. Ako pogrijesio sa - okrivi me. Ako razumjela nisi - ponovit cu. Ako me ne zelis - otici cu.

20. Ako me ikad pozelis, pa makar i u snu, ako samoca boli, a kise padaju, ako te jutro probudi na hladnom jastuku maleno moje – ne boj se nego uzmi mobilni i nazovi me!

21. Ako me ikada budes izgubio, potrazi me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!

22. Ako me ikada budes napustio... smijem li onda poci sa tobom??

23. Ako me ikada budes ostavila ostavi me na kisi da ne placem sam.

24. Ako me volis, ne daj da gazim stazama tuge, ne daj da me grle tudje ruke! Jer bez tebe sam ko nebo bez zvijezda, ko nebo bez duge, zato ne daj da me tudje usne ljube!!!

25. Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je…

26. Ako mi ne odgovoris za 25 sek. od cega je vec proslo 15, ako poruka ne stigne za 10 sek. od cega je vec proslo 8 dugujes mi 1000 pusa! ...Vrijeme isteklo!

27. Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

28. Ako nekad, na krilima svojim, uspomene donesu mi tugu, smijem li opet do tebe da dodjem kao starom i iskrenom drugu?

29. Ako neko uspije da ledom ispise tvoje ime po suncu priznat cu da te voli vise od mene !!!

30. Ako nekog volis, voli ga polako, sve sto ide brzo ide naopako. Ljubav koja brzo plane, brzo se i gasi, ljubav koja tiho tece, vecno zivot krasi!!!

31. Ako odem na nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...

32. Ako postoji RADOST, onda je to SUSRET S'TOBOM... ako postoji BOL, onda je to ZIVOT BEZ TEBE.. ako postoji neko koga ZELIM, onda si to TI!!!

33. Ako sam daleko ne znaci da te ne volim, ako te cekam znaci da si mi sve na svijetu, doci cu po tebe uhvatit cu te u letu i zauvijek zivjeti u nasem svijetu!!!!!!!!!

34. Ako se ikada budemo rastali, gubimo oboje. Ja jer sam te voljela. Ti - jer si bio taj kojeg sam voljela. Ali ipak gubis samo ti, ja cu naci nekog drugog kog cu voljeti.

35. Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog zivota, moje ime je tuga.

36. Ako se probudis u ove sitne sate, vidjet ces da neko misli na te, a ako te ne probudi zvuk poruke ove, spavaj andjele najljepse ti zelim snove!

37. Ako se umoris od lutanja, ako izgubis vjeru u ljude, slobodno svrati u moje srce za TEBE mjesta mora da bude!!!

38. Ako si daleko nista ne smeta, vjecna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta.

39. Ako si kap vode u oblaku, u kisi sto pada na moje ruke, lice i kosu sacuvat cu te na dlanu, ljubavi moja, kao latica cvijeta sto cuva jutarnju rosu.

40. Ako smatras OBAVEZOM da me se sjecas ZABORAVI ME!

41. Ako sunce sja, to su tvoje oci. Ako vidiš mjesec, to je tvoj osmjeh. Ako vidiš dve zvijezde, to smo ti i ja. A kad pada kisa, to su moje suze, a tebe nema...

42. Ako te nekada naljute ljudi, ako te dusa gorko zaboli, sjeti se da postoji prijateljica koja te iskreno voli.

43. Ako te ometam zovi 92, ako te palim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis imas moj broj!

44. Ako ti gorko zaplace oko, ako te neko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti dusa, ako nema ko da te slusa, ako ikad vrisnes u snu nazovi me i JA CU BITI TU.

45. Ako ti se veceras veliki smijesni covijek uvuce u krevet i stavite te u svoju torbu, ne brini se. Od Djeda Mraza pozelela sam tebe.

46. Ako treba ugasit cu svijecu i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porusit cu mostove, unistiti proslost, otici u nepovrat samo zbog tebe.

47. Ako voda nosi poljupce ja cu ti poslati more...ako lisce nosi zagrljaj ja cu ti poslati drvece...ako je ljubav zauvijek ja cu ti dati vjecnost...

48. Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

49. Ako za trenutak zatvoris oci i otvoris srce, znati ces da je sreca, kad imas nekoga na koga mozes da se oslonis i kad je taj neko koga volis gdje god bio pored tebe.

50. Ako zaspim-SANJAT CU TE, ako se probudim-VIDJET CU TE, ako te vidim-ZALJUBIT CU SE, ako te poljubim-OTOPIT CU SE! Zato reci mi molim te sto da radim sa TOBOM?!

0 komentari:

Objavi komentar

Glasajte za nas

Blog Archive

Blog Archive