Razmena Banera - www.indjijaforum.com
Open Directory Project at dmoz.org

Magazin Urbane Kulture

subota, 7. ožujka 2009.

Ljubavne SMS Poruke 4

Posted by Aleksandar Aničić 07:57, under | No comments

Daleko si od ociju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni andjeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

Daleko si voljena moja, duge su mi tamne noci, ali ljubav snagu mi daje da izdrzim u samoci. Daljina nas dijeli, ljubav nas spaja, tesko je bez tvog zagrljaja.

Daljina nas dijeli a samoca spaja, jako mi je tesko bez tvog zagrljaja. Daljina nas dijeli a samoca boli...sve je ipak lakse kad se neko voli.

Dan je zaljubljen u noc, noc je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe.

Dan kad si se rodila, padala je kisa. Nije to bila kisa, nego nebo je plakalo sto je andjela izgubilo.

Danas se po svijetu vrlo brzo siri virus koji se zove OSMIJEH :-) Vec ga vidim na tvojem obrazu :-)) Zarazio te netko tko te se upravo sjetio. :-)))

Divno je kad nekog volis, jer ljubav je najveci poklon koji dajemo. Ljubav je skola nesebicnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga volis kao ja tebe.

Dobro jutro andjele slatki, zelim ti to dan svatki. Dobro jutro andjele skrivenih krila, zelim ti sve sto ti srce zeli a ruka dira…

Doci cu ti nocas u san, na obraz cu ti stavit dlan, njezno cu te milovati po licu, necu pustiti suzu izdajicu, poljubit cu te u snene oci i tiho nestati u noci

Dodi kod mene, biti ce mnogo romanticnih nesporazuma!

Dodirni me kao meka pahulja, zagrli kao meka kosulja. Izbrisi trag mojih nemira - umrijet cu bez tvog dodira.

Dok gledam u zvjezdano nebo shvatih da najsjajnija zvijezda i nije tako daleko. Naprotiv, siguran sam da je upravo uz mobilni.

Dok se zemlja bude okretala, ja cu te voljeti, dok sjaje zvijezde, ja cu te maziti, kad vjetar duva, ja cu te paziti, kad izadje sunce, shvatit ces da te volim!

Dragi korisnice! Obavjestavamo vas da Vas racun za ovaj mjesec iznosi 1000 POLJUBACA! Uplatu mozete izvrsiti kod vlasnika kartice od koga ovo obavjestenje dobite!

Dugo bi trajala ta prica o ceznji, toliko dugo koliko trebam te. Al' zar su potrebne hiljade rijeci, kad postoje samo dvije "ZELIM TE".

Dugo sam plakala za jednom slikom, dugo sam ceznula za jednim likom, dugo te zvala u besanoj noci mada sam znala da neces doci...

Dugo…vec dugo te posmatram pokusavajuci da otkrijem neku tvoju manu, i konacno sam uspjela: ANDJELE PA TI NEMAS KRILA!

Everyone hears what you say... Friends listen to what you say... Best friends listen to what you don't say...

Evo sada nagovaram mjesecinu da u tvoju sobu zaviri i da te umjesto mene probudi i zagrli. Neka te cuva i neka ti prica, neka te ona ljubi kad ne mogu ja.

Falling in love is when she falls asleep in your arms and wakes up in your dreams!

Gdje sam? Traži me... Ej!!! Ne tu... Ne tu... Ne ni tu! Svašta! Svašta... Ali, zašto me tražiš u telefonu? JA SAM U TVOM SRCU!

Gdje sam? Trazi me ... ... ali zasto me trazis u ovoj ludnici ja sam u tvom srcu...!!!!!

Gledam ovu mirnu noc i shvatam kako u meni zivi neopisivi nemir kada nisi tu. Jer ti si meni sve. Pitaju me ljudi sto zelim u zivotu a ja odgovorim usrecit tebe!

Gledam te i ti gledas mene, oci ti sjaje a srce vene, kazem ti nevolim te a lazem te jer srce istinu zna, reci mi molim te sto ima ona a nemam ja!!!

Gledao sam sinoc mjesec, nocas sam te ljubio u snu, probudio se suznih ociju jer tebe nije bilo TU ! ! !

Godine idu i sto nam zivot znaci, kad zajedno bi bili bolji i jaci, ali zivot nisu snovi puni zelja, do smrti u meni imas PRIJATELJA!!!

Hajdmo se igrati skrivaca ja cu se sakrit, a ti me trazi, ako me nadjes dobit cec dobar pakleni sex,a ako me ne nadjes..............ja sam u ormaru!

Hej ljubavi u dalekom gradu cuvaj mi se da te ne ukradu, cuvaj ljubav da nam ne uvene, cuvaj srecu za tebe i mene!

Hold me. Give me a place. Help me find my way. Carry me tought tonight. Carry me Be the one inside my dreams. See me. Breathe me. And be here with me...

Htjela sam plakati ali suza nije bilo, htjela sam te zvati ali glas nije htio, htjela sam ti reci volim te, al sam ti rekla idi molim te...

I da odes na drugu stranu beskraja, daleko iza snova, stoljece jedno da nas razdvaja ko daljina ova, od mene te sakrilo nebi, jer uspomena zivi i cuvam je u sebi.

I danas je jedan obican dan a ja ti zelim more ljubavi, jezero srece, rijeku njeznosti, potok zadovoljstva i nijednu kap tuge i bola!

I imam sve u zivotu, sto se kupiti moze, jedino ti nisi tu, ali te cuvam ispod koze!

136. I kad nas hiljade kilometara budu razdvajale, kad najmanje mislis na mene, moje oci ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.

i love the 'y', i love the 'u', i love the 'o', put them together and i love 'you'

I nocas zvijezde neposlusno trepere i sijaju punim sjajem, pa ipak da i najsjajniju od njih skinem i stavim je kraj tebe izgledala bi kao najobicnija iskrica.

I to sam zapravo ja, ona sto ispraca, za sve sam losa al znaj, bas sam dobra za kraj. Samo jedno te molim, kad znas da te volim, pusti da prva odem ja!!!

I would give up happines to never see you sad, I would give up eternity to be with you always, I would give up my life so that yours would be new... I'd give up everything... except you...

If I had the letter "HRT", I can add "EA" to get heart or a "U" and get "HURT". But Id rather choose "U" and get "HURT" than to have a "HEART" without "U".

If you need a friend and there are a hundred steps between us, you can take the 1st step to get near me and i will take all 99 steps to be there for you..

Ima 7 svjetskih cuda, 6 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline, 3 svjetska okeana, 2 oka... ali samo 1 si ti!

Imala sam zadacu da naucim 10 zapovijestii i sad sam tako tuzna jer ona zadnja kaze da ne pozelim nikakve tudje stvari, a ja zelim da usne tvoje zauvijek budu moje...

Imas oko nemirno, srce hladno nevjerno - nikom srecu neces donijeti. Imas lice andjela al te sudba proklela nikad nikog osim sebe neces voljeti!

Izblijedit ce slika, uvenut ce cvijece, ali ime tvoje iz mog srca se izbrisati nikad nece!

Izmislit cu svijet drugaciji od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam ti da odes iz zivota mog, jer ti si moja sudbina, andjeo i Bog...


Ja cu uvijek na neki nacin biti tvoja, jer ti si bio prva suza moja!!!!!

Ja imam ruke one su TVOJE, ti imas usne one su MOJE, ja imam srce sto za tobom vene, ti imas ljubav cuvaj je za MENE!

Ja ne volim pice, ali pijem zbog tebe! Ja ne volim suze, ali placem zbog tebe! Ja ne volim sebe, ali zato volim TEBE !!!!!

Ja ne znam da zivim niti sam to znala, za trenutak sa tobom ja srce bih dala, ne treba mi zivot to imaju svi, jedino sto nemam to si meni TI ...

Ja ne znam gdje si, ja ne znam s kim si, ne znam sto radis, ni kako zivis, gdje se svojim korakom kreces, al' znam da iz mog srca nikud neces!!!

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Ja sam kao leptir, svetlost me mami, a sjaj u oku tvome vidim u tami... Voli me, ljubi me, al samo pazljivo jer na mome srcu pise - PAZI LOMLJIVO!!!

Ja sam ljubavni virus i nalazim se u tvom telefonu, necu izaci iz njega sve dok ti ne izadjes samnom.

Ja sam mali djavo sto pise unazad, a ti malo veci pa procitaj sta ti zelim reci: ALAM OLADUB AJ ET MILOV ESIVJAN UTEJIVS AN!!

Ja sam ptica koja ti pjeva, a u dusi place. Ja sam bice koje je od svega jace. Pjesmom te zovem, suzom te molim. Dusom ti oprastam, a srcem volim.

Ja slijedim moje srce i njegovo glasno lupanje. Bog ima 10 zapovijesti, a država zakone, ja priznajem samo jedan zakon-moju ljubav za tebe, ljubav je najveci zakon.

Ja te svake sekunde, minuta, sata, dana, sumraka, noci, zore, jutra, nedelje, meseca, praznika... uh... godine, decenije, stoljeca, ma bez prestanka VOLIM.

Ja volim samo tri stvari: Sunce, Mjesec i tebe. Sunce za dan, Mjesec za noc, a tebe ZAUVIJEK!

JA zelim da te ZAGRLIM, ZAGRLJAJ PRELAZI U poljubac, POLJUBAC prelazi u SEX, sex prelazi u LJUBAV.... ZATO DOĐI I ZAGRLI I TI MENE ! ! !

Ja znam da nemam vise prava na tebe, al ipak ne mozes mi uzeti snove. U snovima te imam samo za sebe i ne dajem te nikome!

JA... pogledom pratit cu te, dodirom mazit cu te, zagrljajem branit cu te, poljupcima hranit cu te, suzama tjesit cu te, ZAUVIJEK voljecu te!

JA: imali ti iko u porodici lopov? ONA: Nema!? JA: Pa ko je onda ukrao dvije najlijepse zvijezde sa neba i stavio ih tebi u oci??

Je li grijeh sto te zelim svaki tren, i sto mi je pogled zaljubljen. Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijelog zivota cekalo nekoga kao sto si ti.

Jedan jastuk imam i on je za dvoje, jedno srce imam i ono je tvoje, jedan zivot imam a sto mi on vrijedi ako sve sto imam ne poklonim tebi!

Jedan poljubac na lice tvoje, lijepo spavaj sunce moje, i jos jedan na usta tvoja, lijepo spavaj, ljubavi moja i na kraju na vrat tvoj, laku noc andjele moj!

Jedino ti znas sto mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba. Jedino ti mozes to da mi das, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAS.

Jedna munja ne znaci nista na nebu u kojem su urezane godine, snovi i druženja, jer ljubavi dolaze, bivaju i gube se, a prijatelji traju kao i vjecnost... PUSA!

Jednog dana cu prestati disati, moje ce srce prestati kucati, prekrsicu neka pravila i nekada lagati ali ti ovo mogu obecati: uvijek cu te bar malo voljeti.

Jednom ces me pitati volim li vise zivot ili tebe. Ja cu odgovoriti - zivot. Ti ces se okrenuti i otici, a neces ni znati da si ti moj zivot...

Jednom kad mene ne bude u tvom zivotu – ne zali ni za jednom misli koju si meni poklonio, jer za svaku tvoju dobio si dvije moje!

Jednom kad odes daleko putem koji ti zivot da bar se nekad sjeti da sam ti bila prijateljica i kad ti bude najteze budi hrabra i ne placi zapamti u životu uvijek pobjeduju jaca!!!!!!!!!

Jednom se radja, jednom se dise, jednom se voli i nikad vise.

Jel te boljelo? Sta? Kad si pao sa neba.... Andjele...

Jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu tvojih ociju, zelim da moja ruka dodirne tvoju, toplinu tvojih usana na usnama zelim, zelim da me ljubis i volis do kraja.

Jurim bez smisla istina me proganja,zasto da ostanem ovdje gdje se o zivotu sanja?Znas li mjesto gdje istina manje boli gdje se neradi nista gdje se samo VOLI?

Jutrom kad se budis dok te andjeli cuvaju jer te ne mogu ja, pomisli bar jednom na mene i koliko sam te jednom trebala…

Kad bi ti umro rekla bih Bogu: "Ti andjela imas dosta vrati mi mog!"

Kad bih kralj svijeta bio, on se ne bi Zemljom zvao, tvoje ime bih mu dao. Kad bih svemirom carevao, svaku zvijezdu, sve bih TEBI darovao.

Kad bih ljubav svoju suzama morao dokazati, ja plakao bih dan i noc, ali suze svoje nikad isplakao ne bih jer te volim kao bolesnik svoj posljednji dan.

Kad more zavlada kopnom, kad u pustinji padne snijeg, kad se ledenjaci otope, kad usred noci zasja sunce; NI TAD TE NECU PRESTATI VOLJETI!

Kad munje i gromovi zavladaju nebom... Kad kise opustose ljeto... Kada se stope nebo i zemlja... Tek tad cu se rastati od tebe jer zivot nije nista bez prijatelja!

Kad nebo voli nekog covjeka, daruje mu prijatelja. Jednom je nebo zavoljelo i mene onog dana kada mi je darovalo tebe!!!

Kad noc se spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac saljem svoj, nek poljubac stigne gdje ne mogu ja i tiho ti sapne da VOLIM TE JA!

189. Kad nocu nebo gledas ti mislis da zvijezde sjaje, a to se andjeli nebom bude da tebe gledaju.

Kad nocu pogledas u zvjezdano nebo i kad pomislis da sam daleko, znaj da te vidim kroz ranjive mjeseceve oci i da je jedan dio mene uvijek s tobom.

Kad osjetis da ti sreca okrece ledja i da ti je zivot satran od boli i tuge, pruzam ti ruku jer samo prava prijateljica prasta, uvijek je uz tebe i zauvijek te voli!

Kad osjetis najtezi trenutak u zivotu, kad izgubis povjerenje u samog sebe, sjeti se bar tad da postoji neko ko misli na tebe!!!

Kad procitas ovu poruku, ti pomisli na mene, kako me srce steze! Otkad tebe znam sve me za tebe veze. Tvoje Ime u srcu nosit cu i dok zivim tebe voljet cu!

Kad sam bila mala, rekli su mi stariji da su med i mlijeko dvije nasladje stvari, a sad kad sam starija i stekla iskustva sladja su mi tvoja usta!

Kad se gledam u ogledalu vidim TEBE, kada lutam ulicama vidim nekog tko lici na TEBE, kad sam s nekim mislim na TEBE, sad vidis VOLIM SAMO TEBE.

Kad se nebo zatvara,srce sjecanja stvara,a one vode misli ka tebi jedinom prijatelju kojeg mijenjala nebi.I neka padaju kise, ali sjecanje na tebe nikad se ne brise!

Kad se probudis jedne divne noci, ti pogledaj kroz prozor svoj i preko najljepse zvijezde primi poljubac moj!!!

Kad se sjetim Tebe u hladnim nocima bol mi na dusi pociva, srce me zaboli jer te ono jos LUDO VOLI!!!

Kad sklopis oci svoje, ja cu doci zlato moje, da te ljubim, da te mazim i cijele noci da te pazim ...Da te cuvam od svih zala, jer te volim sreco moja mala!

Kad srce osjeti ljubav i ludo zavoli, ta ljubav ponekad jako zaboli, ali moje srce nikad neće prestati tebe voljeti, ma koliko da boli, nek boli, i dalje tebe voli!

0 komentari:

Objavi komentar

Glasajte za nas

Blog Archive

Blog Archive