Razmena Banera - www.indjijaforum.com
Open Directory Project at dmoz.org

Magazin Urbane Kulture

subota, 7. ožujka 2009.

Šaljive SMS Poruke 1

Posted by Aleksandar Aničić 08:03, under | No comments

Dobar dan, ja sam vanzemaljac koji stanuje u vashem mob.,to sto stiscete su moja jaja , a sudeci po vashem osmjehu to vam se ocito svidja,molim vas lijepo samo nastavite.


Ovo su sretne sise (.)(.), posalji ih 10-orici ljudi i imat ces uspjeha u seksu godinu dana, a ako to ne napravis kita ti se nece dici 5 godina! Kreni


Ja sam mali venzemaljac koji zivi u tvom mobitelu. To sto sada stiskas su moja jaja a sudeci po osmjehu vidim da ti se svidja pa samo nastavi


Muskarac pri sexu potrosi 2000 kalorija: 100 tijekom sexa k 1900 drugi dan kad se hvali.


Istrazivanja pokazuju da u 99% slucajeva ljudi koji su skloni homoseksualizmu dok citaju poruke drze mobitel u desnoj ruci


Mobiteli su jedine stvari oko kojih se muskarci svadjaju tko ima manjeg.


Postoji sex, brzi sex, zestoki sex, njezni sex, grupni sex, sadomazohisticki seks, telefonski seks i za ljude u tvojim godinama NIKAKAV SEX.


Znam da ce te ovo sto cu ti sad reci razocarati, znaj ni meni nije bilo lako, od nekog moras saznati istinu. Bolje da ti ja kazem:"DJED MRAZ UOPCE NE POSTOJI!!!??"


Jakopopizdimkadaminekoposaljeporukubezrazmakajerjujeteskoprocitatialijebasforatakvuokoloslatipa
neksedrugimucesanjomocekujucidaceprocitatinestodubokoumnoalinece.


Dobar dan, ja sam mala radijacija i zivim u vasem mobitelu. Prilikom svakog razgovora ja vam polako unistavam mozdane stanice i pospjesujem rak. Hvala.


Pritiskom na ovu tipku upravo ste pokrenuli program samounistenja. Molimo da se sto brze udaljite od svog aparata. 5... 4... 3... 2... 1...


Obavijest iz VIP sluzbe za korisnike - Vasa mobilna stanica smeta mrezi. Molimo Vas da stavite GSM na zemlju i bacite sto veci kamen na njga. Hvala.


00000ooooOOO000oOOO000OOO0000OOO0000oOOO00 00OOO000 Usla ti mineralna u mobitel...


Zasto se patuljci smjeskaju dok igraju nogomet? Zato jer ih trava skaklja po jajima!!!

0 komentari:

Objavi komentar

Glasajte za nas

Blog Archive

Blog Archive